Håll idrottsföreningens lokaler fräscha med städhjälp

En idrottsförening har ofta flera olika lokaler. Det är viktigt för allas trivsel att lokalerna är rena och fräscha. För att de alltid ska vara städade är det en bra idé att anlita städhjälp. Gå in på Qleano redan nu för att få en kostnadsfri offert för städhjälp. De erbjuder bland annat kontorsstädning och hemstädning. Det är faktiskt guld värt att städningen av idrottsföreningens lokal sker per automatik. Tänk på att alla typer av ytor som idrottsföreningen har bör städas regelbundet.

Rena lokaler är en service till medlemmarna

Det är en slags service till idrottsföreningens medlemmar att det alltid är fräscht och rent där sporter och idrotter ska utövas. Om det finns anställd personal som arbetar heltid i idrottsföreningen är det även för deras skull väldigt trivsamt att de alltid kan arbeta i en ren och fräsch miljö.

Qleano anpassar städningen efter behoven

Qleano kan städa både små och stora kontor, de åtar sig städjobb i alla kontorsmiljöer. Alla har olika behov när det gäller städhjälp. Därför anpassar Qleano städningen efter behoven som finns och utformar ett städavtal som är till belåtenhet. Fundera över idrottsföreningens behov och skicka sedan en offertförfrågan. Du kan alltid kontakta dem för att prata mer kring städbehovet som finns. För att få städningen av idrottsföreningens lokaler billigare är det en bra idé att se om det finns några avdrag att göra eller om det finns någon annan form av skattereduktion. Det är alltid möjligt att kontakta Skatteverket för mer information.